zondag 13 mei 2007

Ditte Leest... Buffalo

Ditte gaat hometrainen! Spannend!
Dus Ditte leest keer op keer de folder van Buffalo hometrainer.
Na allerlei folders, infomatie, wat-is-het-beste-om-te-doen-overdenkingen is de beslissing genomen. Dit wordt het, buffelen op Buffalo...
Zou het gaan? Zou het lukken? Zou ik, als ik heel voorzichtig begin, weer eens op een echte fiets door de duinen kunnen fietsen?
22 mei komt ie, mijn held, mijn Buffalo! Mijn huistrainer! Wat een modelletje heeft ie...


Buffalo Portland 2 Hometrainer
Deze ergo(home)trainer is verbeterd en geschikt voor therapeutische trainingen.
De Buffalo Portland II is voorzien van draadloze hartslagregistratie via de meegeleverde borstband. Uw prestaties houdt u bij op de gemakkelijk te bedienen en afleesbare computer (snelheid, tijd, afstand, slagen per minuut, niveau, calorieverbruik, hartslag via oorclip, hartherstelprogramma en watts. Instelbaar op 12 programma’s.

Eenvoudig zelf te monteren.

Buffalo Portland II

Kenmerk Kenmerkwaarde
Met:
- computer (snelheid, tijd, afstand, slagen per minuut, niveau, calorieverbruik, hartslag via oorclip, hartherstelprogramma en watts.
- instelbaar op 12 programma’s
- magnetische weerstandsregeling
- tot 16 niveaus
- totaal gewicht 13 kg (vliegwiel - 9.5 kg)
- verstelbaar gepolsterd zadel
- verticaal, horizontaal verstelbaar stuur
- draadloze hartslagregistratie via borstband (meegeleverd)
- transportwieltjes aan de voorkant
- stabilisatievoetjes achter
- inclusief netadapter
- maximaal toelaatbaar gewicht 150 kg
- opstelmaat (hxbxl): 144x52x101 cm

Ditte

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat vind je van de hometrainer? Ik ben van plan er zelf ook 1 aan te schaffen,

groetjes charlotte

Ditte zei

Ja ik vind het een prima ding.
Je moet het wel even in elkaar zetten en dat gaat niet in je eentje, het ding is behoorlijk zwaar maar er zitten aan de voorkant strategisch geplaatste wieltjes zodat je, als ie in elkaar zit, het ding wel makkelijk kan verplaatsen. De beschrijving is duidelijk en voor de rest is het een heel stabiel, stevig ding. Er zitten allerlei programma's op die je kan (moet niet) gebruiken. Zoals steile helling, fietsen van gladde 'weg', een hellinkje, gladde weg, een hellinkje enz.
Je kan ook zelf van alles instellen bijv. hoe lang je wilt fietsen of hoeveel km. Het geeft ook aan hoeveel caloriƫn je verbrand hebt. Ik vind hem lekker soepel fietsen. Het is wel een flink ding en je kan hem niet inklappen.

groetjes
Ditte