donderdag 19 april 2007

Kinotakara

Ditte leest .... een reclamefolder.

Volgens deze folder heb ik alweer 25000 euro gewonnen en of ik even toestemming wil geven voor het plaatsen van een persmededeling in ons plaatselijke dagblad (naam dagblad is erbij vermeld).
Er is zelfs een voorbeeld bijgevoegd:
Prijsmelding overweldigt winaar! Zelfs de burgemeester feliciteert met bloemen en persoonlijke jubelrede!
Welja, toe maar een jubelrede nog wel...
De grap is... We hebben hier geen dergelijk plaatselijk dagblad, alleen een dagblad voor de streek.

En natuurlijk moet ik wel wat bestellen anders krijg ik m'n prijs niet, deze keer iets wat gif en pijn verbant uit mijn lichaam. Een pleister met Kinotakara en als ik deze gebruik zal ik weer springend en huppelend door het leven gaan. Bernard en Rita hebben het ook gebruikt en kijk eens hoe blij ze zijn. Haar maagproblemen en zijn gewrichtsproblemen zijn verminderd (niet over) en dat allemaal dankzij Kinotakara! Welk een wonder.

'Het heeft een groot absorberend vermogen' (veredelde luier?)
Ook dat gesmijt met 'exotische' namen 'dr. Dr. Kawase Itsuko heeft al veel onderzoek gedaan naar Kinotakara. ' Als het zo goed is dan willen Nederlandse artsen er ook wel aan maar Dr. Jansen heeft veel onderzoek gedaan naar het effect van houtazijn bekt natuurlijk niet lekker. Dan is natuurlijk het hele exotische effect weg en dát verkoopt juist zo goed...

Ik word niet goed van dit soort 'reclame'. Het is nep, verlakkerij, mensen in de maling nemen. Bah.

(Voor wie het weten wil... Kinotakara is boom/houtazijn uit de Sakura-boom (= kersenboom) Sakura is kersenbloesem.)

Ditte

1 opmerking:

maup zei

Nou Ditte, jij zit zo te lezen gebakken. Gif- en pijnvrij op naar Bladerlust!